אברי גלעד ממליץ על ספרו החדש של טוביה טננבום: צפו בראיון המשותף

אברי גלעד ממליץ על ספרו החדש של טוביה טננבום: צפו בראיון המשותף

כל השבוע ביליתי בעונג עם הספר שלך, כי הוא עשה לי משהו שאני אוהב. הפכת את הדעות שלי. הספר מלא באהבת חרדים ופתחת לי עיניים לגביהם לטובה"



טוביה טננבום כתב כבר על לא מעט קהילות ותמיד חוזר עם סיפורי מסע ייחודיים. היכולת להתחבר לאנשים, להתעניין בהם בכנות, לחיות איתם ולספר את סיפורם בשפתו השוטפת והעשירה, מאפשרת לו לחשוף את נימי נפשם הכנים ביותר. ולנו להיחשף אליהם.



אחרי שהסתובב בכל רחבי העולם וסיפר את סיפוריהם של פליטים סורים באירופה, אנטישמים בגרמניה ובריטניה, פעילים אירופאים ביהודה ושומרון, אנשי הדממה של ארה"ב ועוד - הוא חזר לישראל ולקהילה שבה גדל כילד בשכונת מאה שערים בירושלים. שנה שהוא בילה בשכונה המסקרנת סוכמה לספר מצחיק, מעניין וחושפני במיוחד, כפי שרק טננבום יודע לכתוב.

בתקופה שבה הציבור החרדי ופלגיו השונים מוצגים בצורה מאוד מסוימת בתקשורת ובשיחה הציבורית, "חרדי וטוב לו" מגיע בדיוק בזמן כדי לתת למי שמעוניין בכך מבט אמיתי יותר, שלא מייפה את האמת מצד אחד ולא מציג אותה דרך משקפיים שליליות מצד שני.

צאו למסע מעניין ומהנה בספר "חרדי וטוב לו" מאת "הסופר הכי משעשע וכייפי בארץ" כפי שמסכם אברי גלעד את הראיון איתו. לפרטים והזמנת הספר במחיר מבצע השקה לחצו על הקישור >>



תגיות 

כתוב תגובה

נדרש אישור לתגובות טרם פרסומן באתר