מפגש מרגש: האב שכול העניק את ספרו לראש הממשלה בהר הרצל

מפגש מרגש: האב שכול העניק את ספרו לראש הממשלה בהר הרצל

האב השכול יוסי צור, שאיבד את בנו אסף הי"ד בפיגוע התאבדות באוטובוס בחיפה בשנת 2003 פגש את ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס הנחת אבן הפינה להיכל ההנצחה החדש לחללי פעולות האיבה בהר הרצל.

צור העניק לרה"מ נתניהו עותק מהספר שזה עתה יצא לאור - "שמאל ימין שכול" אשר כתב במשותף עם איריס שגב, ששכלה את בנה נמרוד הי"ד במלחמת לבנון השנייה. ראש הממשלה, שגם ספרו יצא לאור בהוצאתנו, התרגש מהמחווה ואנחנו בטוחים שיקרא את הספר החשוב הזה.


"שמאל ימין שכול" הוא מסמך ישראלי יוצא דופן, אמיץ ומרגש. בתקופה בה נדמה שהשסע הפוליטי מאיים להכריע אותנו, הספר מכריח את הקורא משני צידי המפה הפוליטית להטות אוזן, לפתוח את הלב, ולקבל את הנחת היסוד של המחברים: על אף המחלוקות והדרכים השונות – הם ימשיכו לאחוז בהערכה, בכבוד ההדדי ובקשר ביניהם.

המסר של המחברים: "שנינו ישראלים שאוהבים את המדינה ורוצים שיהיה בה טוב לילדינו ולנכדינו. שנינו הורים שכולים. שנינו עוסקים בפעילות חברתית ובהנצחה, גם אם בכיוונים שונים הנובעים מההבדל בין הדעות הפוליטיות שלנו. החלטנו באופן מודע שחשוב יותר לשמר את המשותף מאשר לריב על השונה."

הספר זמין כעת לרכישה במכירה מוקדמת באתר שלנו, במחיר מוזל של 49₪ ו\או כחלק מחבילה של 6 ספרים ב-200₪. לפרטים נוספים וביצוע הזמנה מוקדמת היכנסו לקישור:

תגיות 

כתוב תגובה

נדרש אישור לתגובות טרם פרסומן באתר