כיצד תיראה המלחמה הבאה ואיך ישראל צריכה להתכונן?

כיצד תיראה המלחמה הבאה ואיך ישראל צריכה להתכונן?

אל מול השינויים המשמעותיים באופי המלחמה והמערכת הבינלאומית, הכוללים שינויים טכנולוגיים, טקטיים ותקשורתיים — נסיגה כוללת מיהודה ושומרון ומבקעת הירדן והקמת מדינה פלסטינית בשטחים אלו תציב בפני מדינת ישראל איום ביטחוני־אסטרטגי בסדר גודל שלא הכרנו עד כה. תומכי הנסיגה רואים בעיני רוחם את איומי העבר; חלקם נמנים עם מפקדיה וגיבוריה של מלחמת יום הכיפורים, וסבורים שאם אין יותר איום של גייסות שריון — אין איום בכלל. אך ספר זה מבקש להעמיד מול עינינו את איומי ההווה והעתיד.


ספרו החדש של תא"ל במיל' אמיר אביבי, מייסד 'הביטחוניסטים', מוליך את הקורא דרך עולם המונחים והעקרונות הצבאיים, מעדכן במחקר הצבאי-מלחמתי העדכני ביותר ומעניק בסיס להשוואה של גישות שונות לאתגרים הביטחוניים. תוך כדי הוא מסביר את העקרונות לביטחון ישראל דרך מצב האמת שלה בזירות השונות: איראן, חיזבאללה ולבנון, חמאס ועזה, הרש"פ ויו"ש, המעצמות המשפיעות על הנעשה ועוד.

'לא נשוב אחור' מהווה הזדמנות לפתוח לדיון ציבורי מעמיק של הגישה הצבאית של מדינת ישראל אל מול האיומים הניצבים בפניה. בין אם מסכימים להצעות השינוי של תא"ל אביבי ובין אם חולקים עליו, קשה מאוד להתעלם מחשיבות המחקר והמסקנות המקצועיות-ציבוריות שהוא פורס בספר זה. 

לרגל השקתו ובשל חשיבותו, אנו מציעים את הספר 'לא נשוב אחור' במחיר השקה מיוחד, והוא גם זמין במסגרת מבצע 3 ספרים ב-120₪.

תגיות 

כתוב תגובה

נדרש אישור לתגובות טרם פרסומן באתר