חדש בספריה העסקית - מארז ספרי היזמים הישראלים

חדש בספריה העסקית - מארז ספרי היזמים הישראלים

היוזמה הישראלית היא שם דבר בעולם כולו. בואו לקבל תמונת מצב של המשק הישראלי דרך עיניהם של היזמים שמניעים אותו. ועכשיו חדש 👈 חבילת היזמים הישראלים 🇮🇱

- חדש תחת השמש
יזם האנרגיה עופר ינאי פותח את הידע שלו בפני הציבור ומספר על סוגי האנרגיה השונים, ההבדלים ביניהם והמשמעויות הכלכליות, החברתיות והסביבתיות של כל אחת מהן. הוא מכניס את הקוראים לשוק האנרגיה המתחדשת ומראה כיצד מנקודת מבט עסקית וסביבתית זוהי האנרגיה של העתיד. ולבסוף מציע כמה רעיונות מועילים שיסייעו לישראל להשתמש במשאביה הקיימים כדי להתחזק משמעותית במעמדה בעזרת אנרגיית השמש.


- יותר נדל"ן משכל
כשהוא חמוש בניסיון שרכש לאורך שנים כמייסד ומנכ"ל קרן השקעות ובשילוב אינספור סיפורים ואנקדוטות ילמד אתכם המחבר דביר דימרי איך להיכנס לעסקה בעיניים פקוחות (ומתי לא להיכנס אליה), למה חייבים לדעת להפסיד כדי להרוויח, איך להשקיע בחכמה ובהתאם לסיבולת הסיכון שלכם (ומה לעשות אם הסתבכתם) ואיזה שאלות אתם חייבים לשאול (ומהן התשובות הממש לא נכונות).


- ההגנה הטובה ביותר
סיפורם של מי שהפכו את משימת ההישרדות לכר פורה ליצירתיות ותעוזה, ושל מדינה שהפכה את אתגריה הגדולים ליתרונותיה הבולטים. ספרו החדש של היזם אלון ארבץ בוחן את היחסים בין הפרט לחברה, בין הצבא למדינה, בין הטכנולוגיה לדמוקרטיה ובין מגבלות האדם לאינסופיותו של הדמיון.

החבילה כוללת 3 ספרים ב-149 ש"ח. הזמינו עכשיו וצאו למסע מרתק בכלכלה הישראלית >>

לחצו כאן

תגיות 

כתוב תגובה

נדרש אישור לתגובות טרם פרסומן באתר