רב-מכר נולד: אלף עותקים ביום הראשון לספר "חדש תחת השמש" מאת עופר ינאי

רב-מכר נולד: אלף עותקים ביום הראשון לספר "חדש תחת השמש" מאת עופר ינאי

להיט נולד! מעל ל-1,000 עותקים נמכרו ב-24 השעות הראשונות מאז יצא לאור הספר "חדש תחת השמש"!

הספר החדש צפוי לעורר דיונים עזים ובתקווה גם יגרום להתקדמות של מדינת ישראל בנושא האנרגיה המתחדשת.
במאה האחרונה הגיעה האנושות להישגים חסרי תקדים: הפיתוחים הטכנולוגיים הטיסו בני אדם לחלל, העניקו למיליארדים גישה למזון וצמצמו למינימום את המרחקים הגאוגרפיים בין מדינות רחוקות. אבל כדי להמשיך במרוץ הקידמה צריך דבר אחד, והרבה ממנו: אנרגיה. הבשורות הרעות הן שמקורות האנרגיה כפי שהכרנו אותם עתידים להיגמר, ומחירי החשמל המזנקים שמפחידים את כלכלות העולם, הם עדות ישירה לכך. הבשורות הטובות הן שמקורות אנרגיה חדשים ומלהיבים פתוחים בפנינו, מחכים שנשתמש בהם.

הספר "חדש תחת השמש" הוא הזמנה למסע פוקח־עיניים אל מהפכת האנרגיה המתחדשת, ובראשה אנרגיית השמש, המציעה דרך אולטימטיבית להמשך הריצה האנושית קדימה: אנרגיה נצחית, זמינה וזולה, שמובילה לעתיד נקי ומשגשג. מדינת ישראל, "ארץ שכורת שמש", עומדת בפני הזדמנות נפלאה להפוך למובילה עולמית בתחום – אם רק לא הייתה שמה לעצמה רגליים. הספר מתאר גם את דרך החתחתים שעוברים היזמים מול הביורוקרטיה הישראלית, ומסביר מדוע ידם של היזמים תמיד חייבת להיות על העליונה.

עופר ינאי הוא מייסד ויו"ר חברת נופר אנרגיה, שמקימה ומפעילה מיזמי אנרגיה מתחדשת רבים בארץ ובחו"ל – חלקם ראשונים מסוגם. ינאי הוא ממובילי מהפכת האנרגיה המתחדשת בישראל ומחלוצי תחום אגירת החשמל. הוא מתגורר ברעננה ואב לשירה, שעבורה נכתב ספרו הקודם 'נסיכה עם לב זהב'.

רוצים לדעת הכל על התחום שיוביל את ישראל לעתיד האנרגטי? השיגו עכשיו עותק מהספר במחיר השקה מיוחד! לפרטים והזמנות לחצו כאן >>

תגיות 

כתוב תגובה

נדרש אישור לתגובות טרם פרסומן באתר