מהי עבודה עמוקה וכיצד היא תבדיל אתכם מכולם?

מהי עבודה עמוקה וכיצד היא תבדיל אתכם מכולם?

רוב מוחלט של האנשים היום עובדים וחיים כמו רובוטים ומתקשים להביא ערך יוצא דופן. היכולת להתרכז בצורה אינטנסיבית במשימות תובעניות היא מיומנות נדירה ובעלת ערך בעולם של היום שכולו מורכב מהסחות דעת. את היכולת הזו מגדיר קאל ניופורט בספר פורץ דרך בשם 'עבודה עמוקה'.


בכלכלה של ימינו, היכולת לעשות עבודה עמוקה היא דבר בעל ערך רב המאפשר זינוק אישי בקריירה וגם באיכות החיים בבית. זוהי מיומנות שמאפשרת הגעה לתוצרי עבודה איכותיים ונדירים בהרבה מאשר בעבודה שטחית, תוך שיפור יכולות מצטבר שאין לו אח ורע וניהול זמן משופר.


למרות שכל אחד יכול לבצע אותה, עבודה עמוקה איננה קלה בהכרח להשגה בין הטלפון הנייד המזמם עם שלל האפליקציות והרשתות החברתיות שלו ובין הציפייה של הסובבים אותנו להיות זמינים ותגובתיים בקביעות. זו גם הסיבה שרובנו יסתפקו בעבודה שטחית שכמעט כל אחד אחר יכל לבצע במקומנו.

אבל הספר של קאל ניופורט פורץ דרך כי הוא לא מסתפק בלהסביר מהי עבודה עמוקה, מדוע קשה להגיע אליה בימינו וכמה בהיר יותר עתידם של אלו שמצליחים. חלקו הארי של הספר מציע שיטה פשוטה בת 4 כללים ליישום הדרגתי ובניית הרגלים ומיומנות של עבודה עמוקה, כך שתוכלו לאמץ אותה לחייכם כבר בעת הקריאה.

אז איך עושים את זה? לפרטים נוספים ולהזמנת הספר היכנסו לקישור:

תגיות 

כתוב תגובה

נדרש אישור לתגובות טרם פרסומן באתר