סגירת המעגל המרגשת של מחבר הספר 'יותר נדל"ן משכל'

סגירת המעגל המרגשת של מחבר הספר 'יותר נדל"ן משכל'


לפני כשנתיים דביר דמרי יצא לשחות בכנרת ונפגע מסירת מנוע, נפצע קשה ורגע לפני שהחל לטבוע, הגיעה סירה אחרת ממנה קפץ זוהר בנור, חובש מד"א שהיה שם וחילץ אותו. לאחרונה, השניים נפגשו בקורס פראמדיקים של מד"א


עודפים מניסי חנוכה: לפני כשנתיים דביר דימרי, אב ל-6, יצא לשחייה בכנרת לאורך כשני קילומטר. בדרכו חזרה אל החוף, סירת מנוע פגעה בו ופצעה אותו באורח קשה. אחרי כמה רגעים, הגיעה סירה אחרת, עליה זוהר בנור ואשתו אורלי. השבוע דימרי ובנור נפגשו, במסגרת קורס מד"א.

בראיון לתכנית 'העולם הבוקר' ברשת 13, תיאר דמרי את הרגעים לאחר הפגיעה: "אני רואה את עצמי ממש מבחוץ. אני אומר לעצמי, ככה זה נראה לפני שמתים. אני נזכר באשתי והילדים שעל החוף. אני אומר לעצמי, אני אתן צדקה, אני אתפלל. אני אילחם – יהיה בסדר. אני זוכר את עצמי נכנס חזרה לגוף, מתחיל לבעוט. אחרי כמה שניות שנראות כמו נצח, אני מצליח להוציא את הראש מחוץ למים.


דמרי מתאר כיצד הוא מנסה להגיע אל החוף, כאשר ידו קרועה לחתיכות, והוא נשכב על הבטן ומנסה לבעוט עם הרגליים את דרכו חזרה, בחתירה עם יד אחת. מי שהציל אותו היו בני הזוג בנור, שהיו בסירה של מד"א, שסיירה בימה.

כעבור שנתיים, במהלך קורס פראמדיקים אליו נרשם דימרי, סיפר על קורות חייו ועל הפציעה שעבר. כשזוהר שמע את הסיפור, הוא תיאר סיפור דומה – והשניים הבינו שזה אותו סיפור.

זוהר בנור מתאר: "זה היה רגע מדהים. הבנאדם שפגשנו במים היה פצוע. אין לך מושג מה קורה איתו, פתאום הוא אדם נחמד שאתה מדבר איתו בהפסקות בקורס – זה אותו בנאדם שראית פצוע במים".

אחת ההחלטות אותן קיבל דימרי אחרי אחד הניתוחים המורכבים שעבר, היא לדחוס לספר תובנות וידע שרכש ממפגשים עם אנשים מקרן הנדל"ן אותה ניהל, שנקרא 'יותר נדל"ן משכל', שיצא לאור במסגרת 'הספרייה העסקית' של סלע מאיר. "החלטתי להחזיר לעולם, את כל התובנות שקיבלתי ממנו", סיפר דימרי.

תגיות 

כתוב תגובה

נדרש אישור לתגובות טרם פרסומן באתר