"בכל שבוע מגיע אליי מישהו ממשרד הבריאות ומקבל מעטפה עם מזומנים"

"בכל שבוע מגיע אליי מישהו ממשרד הבריאות ומקבל מעטפה עם מזומנים"

"בכל שבוע מגיע אליי מישהו ממשרד הבריאות ומקבל מעטפה עם מזומנים". כך סיפר בעל מעון לחוסים ליניר מלך, שמביא את המקרה כדוגמא בספרו החדש והמטלטל על הפשיעה העסקית הישראל.


"בעל המעון לחוסים סיפר שיש תחרות עזה בין המעונות על הכסף הממשלתי. כל מעון מקבל תקציב בהתאם למספר החוסים בו, ולכן להוט לקבל אליו כמה שיותר. ומי קובע לאן יגיעו החוסים שצריכים מעון? הנציג של משרד הבריאות מהציטוט שבפתיח. ההוא עם המעטפות. 

ביקשתי ממנו פרטים מזהים, אפילו תיעוד, אבל הוא סירב בכל תוקף: "אם אשרוף את הקשר הזה הוא יהרוס לי את המעון", הוא אמר. הקשבתי לדבריו בתדהמה. קשה לקרוא לזה בשם אחר מאשר סחר בבני אדם. "מה אני אעשה, זאת הפרנסה שלי", הוא משך בכתפיו."

סיפור זה הוא אחד מתוך עשרות שמלווים את הספר 'פשיעה בע"מ' המביא לראשונה תמונה רחבה של תרבות הפשיעה בישראל, של המגמות והתופעות הבולטות, של אזלת היד המשוועת של מערכות השיפוט וההרשעה ושל האיום המוחשי על החברה המתורבתת בישראל. קראו והיכנסו לעולם של פשיעת סייבר, ריגול עסקי, גניבות מבפנים, תפירת מכרזים ומכת פרוטקשן משתוללת ומתגברת.

זהו לא ספר למי שמעדיפים לחיות בפנטזיה. זוהי כמוסת מציאות קשוחה וחשובה, הנדחסת במיומנות לקצת יותר מ-200 עמודים, בה המחבר משתף את הקוראים מתוך נסיונו רב השנים בשב"כ, צה"ל וחברת האבטחה שהקים ומצרף פרק סיום אופטימי הכולל תכנית פוטנציאלית למאבק יעיל בפשיעה העסקית.

הזמינו עותק עכשיו במבצע!


_____________________________
צפו בראיון עם מחבר הספר: 

תגיות 

כתוב תגובה

נדרש אישור לתגובות טרם פרסומן באתר