שבוע הספר העברי מגיע! הכירו את המבצעים והספרים החדשים והגדולים

שבוע הספר העברי מגיע! הכירו את המבצעים והספרים החדשים והגדולים

מבצע חודש הספר העברי! בחרו 6 ספרים ב-200₪ בלבד!


שבוע הספר העברי מתקרב בצעדי ענק (18.6-י"ב סיוון, פרטים בקרוב, עיקבו לעדכונים) ואיתו מבצע הענק באתר שלנו שמזמין אתכם לרענן את מדף הספרים, להשלים פערים ולהוסיף ידע ותובנות מעניינות לארגז הכלים הרעיוני שלכם.

השנה האחרונה הייתה פורה במיוחד, עם לא פחות מ-20(!) ספרים חדשים שיצאו מאז שבוע הספר של השנה שעברה וסך הכל 120 כותרים פורצי דרך באתר שהוצאנו לאור מאז הקמת ההוצאה!

צפו בספרים ובחרו עכשיו >>

______

 

לא השתכנעתם מהכמות? בואו תשמעו על האיכות עם 6 סיבות נוספות לממש את המבצע: 

 

1. רבי המכר על גיבורי 7 באוקטובר וחרבות ברזל משתתפים במבצע!


אנחנו בדרך
מביא את סיפוריהם של אנשים שקפצו ביום התופת ללב האירועים להציל אנשים בלי שזה היה תפקידם; בעוד מספר אישי 7.10.23 מוביל אותנו לחרבות ברזל, דרך יומן אישי של מפקד צוות בחטיבת הקומנדו שחושף את הקהל הישראלי למה שעד כה הכירו רק הלוחמים שהיו שם. קרבות פנים אל פנים, הפסקות קפה וכל דבר שלא תוכלו לדמיין ביניהם תמצאו שם.

2. ספרי דאגלס מאריי משתתפים במבצע!

מלבד היותו אחד ממגיני ישראל הגדולים כיום בעולם, דאגלס מאריי הוא סופר מבריק וחד עין, שזכינו להביא עד כה שניים מספריו לקהל הישראלי - שיגעון ההמון החושף את תרבות ה-WOKE במערומיה והמוות המוזר של אירופה, רב מכר סנסציוני שבנסיונו לפקוח את עיני אירופה לקריסה הצפויה לה בשל מדיניות ההגירה, פקח את העולם כולו וקנה למאריי לא רק תומכים רבים אלא גם את שנאתם היוקדת של מובילי התקינות הפוליטית המערבית.



3. חיזוק עולם התוכן של המחנה הלאומי





בעידן שבו הציבור משמיע את קולו יותר מתמיד, יש צורך שהציבור ידע יותר. הוצאת סלע מאיר ושותפתה הוצאת שיבולת מובילות מהפכה של ממש בעולם הספרות הישראלי, עם עשרות כותרים בשנה שמעמיקים את עולם הרוח הישראלי ומביאים אליו רעיונות שנשארו מחוץ לבון-טון של האליטה שנים רבות מידי.

4. כל ספרי שיבולת משתתפים במבצע

בנוסף לספרי דאגלס מאריי שהזכרנו, תורגמו ויצאו לאור בעברית במסגרת סדרות שיבולת 45 רבי מכר בינלאומיים וביניהם בן שפירו, ג'ורדן פיטרסון, מייקל שלנברגר ועוד רבים וטובים - המביאים עולמות שלמים של ידע ותובנות שכדאי לציבור הישראלי להכיר.



5. כל הספרים שבאתר משתתפים במבצע!

כולל החדשים ביותר ורבי המכר הגדולים. 120 כותרים במגוון נושאים המאפשרים לכם לשדרג משמעותית את ההבנה שלכם בביטחון, כלכלה, יחסים בינלאומיים, תרבות, היסטוריה ועוד.


6. המשלוח - עד הבית לכל חלקי הארץ - חינם למזמינים במבצע! ולא משנה באיזה חור הם גרים! 

ובינינו, במחיר של פחות מ-35 ש"ח לספר, אתם באמת צריכים עוד סיבות?!

 

תגיות 

כתוב תגובה

נדרש אישור לתגובות טרם פרסומן באתר