מהדורה מיוחדת ומהודרת לספר "ביבי: סיפור חיי" זמינה עכשיו

מהדורה מיוחדת ומהודרת לספר "ביבי: סיפור חיי" זמינה עכשיו

יום אחד יתפזר עשן הקרבות הפוליטיים ובנימין נתניהו יעבור מהאקטואליה להיסטוריה. כשזה יקרה הוא יקבל מקום בשיח הראוי לתרומתו לתקומת ישראל. למעשה, יש להניח שמאות שנים בעתיד ידונו במורשתו וכתביו של נתניהו כפי שדנים היום באלו של הרצל ובן גוריון.


ההצלחה יוצאת הדופן של ביבי:סיפור חיי, שהפך עם צאתו לאור לספר המקור בעל קצב המכירה המהיר מאז קום המדינה, הראתה כי התזה הזו מקובלת גם על הציבור הישראלי. בכדי לציין את אבן הדרך החשובה של יציאת הספר, החלטנו לאמץ מנהג הרווח במדינות בעלות מסורת מו"לית עתיקה יותר, ולהוציא מהדורה מהודרת וממוספרת של הספר במארז קשיח שיאפשר לעותקים לעמוד במבחן הזמן.

עותקי
מהדורת האלף ישמרו על מדף הספרים, יקראו ויועברו בגאווה מדור לדור - מאות שנים אל העתיד - כעדות מאחד הענקים שהניחו את היסודות לאימפריה הישראלית. בכדי להבטיח לרוכשים את ערכם הייחודי של הספרים, בחרנו לייצר מהדורה מוגבלת וממוספרת של המהדורה. כל עותק זכה למספר - לפי סדר יציאתו ממכבש הדפוס, מ-1 עד 1,000. אולי לא תופתעו לשמוע לשמוע שחלק גדול מהמספרים עד 100 תפוסים כמו גם 770, 999, 613 ורוב הווריאציות של ח"י.
 
בכדי להבטיח שגם הקהל הישראלי יוכל לרכוש את מהדורת האלף, ננעלו 400 עותקים לאתר בעברית, ועותקים שירכשו בו ישלחו רק לכתובות בארץ. מחיר של עותק הוא 1,180 ש"ח וערכו הסנטימנטלי והמוניטרי צפוי להשביח יחד עם המדינה עוד שנים ארוכות.

תגיות 

כתוב תגובה

נדרש אישור לתגובות טרם פרסומן באתר