שיבולת 2023

שיבולת 2023

לחצו כאן: https://shiboletpress.com/

לרגל השנה החדשה אנו שמחים להציג בפניכם את "שיבולת 2023" – קולקציה של ספרי מופת ורבי-מכר עיוניים מהעולם שיראו אור במהלך השנה הקרובה. אנו מזמינים אתכם להבטיח לעצמכם הגות פורצת דרך ומרתקת שתגיע אליכם לפני כולם, במהלך כל השנה הקרובה.

ספריית המנויים מאפשרת לנו לעקוף את חנויות הספרים ולהציע לשותפים רעיוניים ספרות פורצת דרך במחיר אטרקטיבי במיוחד. בדרך זו אנו מבקשים ליצור לא רק ארון ספרים משותף לציבור הלאומי והשמרני בישראל; אלא גם קהילת קוראים ידענים, לומדים ומעמיקים שייצרו אלטרנטיבה רעיונית אמיתית, עמוקה, רחבה וחיה.

המנויים שיצטרפו לקהילת שיבולת השנה יקבלו במשלוח הראשון, לפני כולם, את האוטוביוגרפיה החדשה של בנימין נתניהו. זהו מסמך היסטורי אותנטי ומרתק, בו מוזמנים הקוראים להיחשף לחייו ולאופן מחשבתו של האדם שהיה ראש ממשלת ישראל למשך התקופה הארוכה ביותר בתולדותיה. אל תחמיצו!

בין שאר הספרים שייכללו השנה במנוי תוכלו למצוא את ספרו של ריי דליו, מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם, על סדרי העולם המשתנים; ספרו הקלאסי של הכלכלן ג'וזף שומפטר, על "קפיטליזם, סוציאליזם ודמוקרטיה"; ספר מרתק על ההיסטוריה של יחסי ישראל וארצות הברית, סביב נקודת ההכרעה במבצע קדש; גילויים מרגשים על תולדותיו העתיקות של העם היהודי בארץ ישראל; מבט מרתק להיסטוריה של בריטניה, המעצמה העולמית האחרונה, מאת אחד ההיסטוריונים החשובים של ימינו – ניאל פרגוסון; וגם: דיון מעמיק בחשיבות קהילות משגשגות לחברה חופשית; האופן בו מדיניות ליברלית הורסת את הערים הגדולות בעולם, וגם ספר חדש על מדע האקלים – ומה הוא באמת מלמד אותנו.

לחצו כאן: https://shiboletpress.com/

תגיות 

כתוב תגובה

נדרש אישור לתגובות טרם פרסומן באתר