קורבין מציג - כך נהרוס את אירופה מבפנים ונרגיש מוסריים

קורבין מציג - כך נהרוס את אירופה מבפנים ונרגיש מוסריים

"ישו היה פליט שהוריו נאלצו לברוח בגלל מסעו של הדיקטטור המלך הרודס" אמר ג'רמי קורבין, מנהיג מפלגת הלייבור הבריטית, בעודו מנצל את ברכת חג הפסחא המסורתית לטובת תעמולה נגד צמצום ההגירה הפרועה לאירופה.

  לפי קורבין, שהואשם בעבר (בצדק רב) באנטישמיות בשל השוואת ישראל לנאצים, תמיכה בבי.די.אס והצדקת טרור נגד ישראלים ויהודים, "משבר הפליטים הוא אחד המבחנים המוסריים הגדולים ביותר של היבשת. ישו לימד אותנו לכבד פליטים. הוא בעצמו אמר 'קבלו את הזר ובתנ"ך כתוב לכבד את הזר החי בקרבך כאילו היה בשר מבשרך". אחר כך ממשיך קורבין ומאשים את הממשלה הבריטית בכך "שאינה עומדת בהתחייבויותיה" לקלוט עוד ועוד מהמהגרים שצובאים על גבולות המדינה.

מנהיג השמאל, שבשגרה לא נוהג לדבר על מסורת ועל דת, לא הסתפק בגיוס משפחתו של ישוע הנוצרי לטובת קמפיין מירוק המוסר שלו אלא גייס את הנצרות כולה: "אנחנו יכולים ללמוד מהערכים הנוצרים ולהציע יד של חברות על מנת לקבל את אלו שזקוקים לעזרה".

קורבין מהווה נציג בולט של זרם הצדקנות וההתמרקות המוסרית שהביאו את אירופה לסף כיליון. בספרו רב המכר 'המוות המוזר של אירופה', סוקר דאגלס מאריי את מעשיהם של הפוליטיקאים האירופאים לנוכח משבר ההגירה, את השיח התקשורתי ואת התגובה הציבורית ומגיע למסקנה חד משמעית - שאירופה נמצאת בתהליך של הרג-עצמי, שנובע בראש ובראשונה מהאשמה עצמית בלתי פוסקת, טשטוש הזהות הלאומית והדתית והתרפסות בלתי פוסקת בפני מהגרים מתרבויות אחרות.

- לקורבין לא אכפת שבריטניה קורסת כבר היום תחת עול המהגרים או שישנן שכונות שלמות בבירת המדינה לונדון בהן לא ניתן לשמוע אנגלית ברחובות.
- גם לא אכפת לו שמרבית המהגרים לבריטניה הם מהגרי עבודה שלא ברחו מאימתו של אף דיקטטור אלא רק חיפשו להרוויח את משכורתם בפאונדים.
- גם לא אכפת לו ששלושה מיליון בריטים חיים בבית בו אין ולו דובר אנגלית אחד.
- גם לא אכפת לו שכבר ב-2012 היוו האנגלים הלבנים פחות ממחצית אוכלוסייתה של לונדון. 
- גם לא אכפת לו מעשרות הילדים בני ה11-15 מהעיירה אוקספורדשייר שנחטפו ונמכרו בידי רשת סחר בבני אדם שהפעילו מהגרים מפקיסטן וצפון אפריקה. אחת מהן, שעדותה נחשפה במאי 2013 בבית המשפט, סומנה באמצעות ברזל מלובן באות M, המסמנת את שמו של סוחר העבדים שמכר אותה - מוחמד. 
- אפילו לא לו, לקורבין, מ-1,400 הילדות בעיירה רות'רהם שעברו התעללויות שלא ברא השטן בין השנים 1997-2014.

לא אכפת לקורבין ממותה הצפוי של המדינה שלו והאמת היא, שלא אכפת לו גם מישו. הוא הרי אתאיסט בכלל. הוא פשוט קומוניסט אנטי לאומי שלא אכפת לו להשמיד את הארץ ממנה הוא בא. 

תגיות 

כתוב תגובה

נדרש אישור לתגובות טרם פרסומן באתר