מחבר הספר פשיעה בעמ: "הקשר בין טרור ופשיעה מתפוצץ עלינו כבר עכשיו"

מחבר הספר פשיעה בעמ: "הקשר בין טרור ופשיעה מתפוצץ עלינו כבר עכשיו"

הברחת סמים, אמצעי לחימה ובני אדם, גם כשהן למטרות פליליות בלבד, אינן נוטות להישאר כאלה, מסיבה ברורה: מסלול הברחה הוא מסלול הברחה, וכאשר ארגון טרור רוצה להכניס לישראל מחבלים או אמצעי נשק וחבלה, הוא יוכל להשתמש במסלול שנמצא לו מן המוכן.


מדי יום ביומו מוברחים לישראל בנתיבים שונים כלי נשק: אקדחים, רובים, תחמושת ועוד. מטרתם הסופית של אמצעי הלחימה היא ארגוני הפשיעה, שמבקשים להתעצם, לפגוע במתחריהם ובקורבנותיהם ולהרתיע.


אבל העובדה שאמצעים אלה נועדו למטרות פליליות אינה סוף פסוק. עלינו להפנים שכל אקדח שמוברח לארגון פשע יכול בבוקר שלמחרת להיות מכוון גם ללחימה ללאומנית. מי שמחזיק אותו יכול להיות בשגרה פושע אלים ומסוכן, אך בבוא הזמן הוא עלול להפוך למחבל לאומני. טעימה מכך למדנו בימי מבצע שומר החומות, אז ארגוני הפשע ועבריינים ערבים הם שהובילו את המהומות האלימות.


מה עושים?


על סמך ניסיון של עשרות שנים כאיש מודיעין וביטחון משרטט יניר מלך בספר 'פשיעה בע"מ' את פניה של המחלה הסופנית המאיימת על ארגונים עסקיים ועל החברה בישראל. הוא מוביל את הקורא אל המסדרונות והחדרים שבהם מתבצעות מעילות ענק, מאיר זרקור אל המקומות שחשבנו ששום דבר פסול לא קורה בהם, ואינו סומך באופן עיוור על איש.

במקצועיות, תוך היכרות מעמיקה עם השטח ובלי מתק שפתיים מבהיר מלך את ממדיה ושורשיה של תרבות הפשיעה בישראל, ומציע מגוון דרכים מקוריות להילחם בה ולהחזיר לנו את הביטחון.

השיגו עכשיו את הספר בקישור: 

תגיות 

כתוב תגובה

נדרש אישור לתגובות טרם פרסומן באתר