"מגן ישראל": מאמריו של קראוטהמר עכשיו בעברית

"מגן ישראל": מאמריו של קראוטהמר עכשיו בעברית


"מדינת ישראל והעם היהודי חבים לו תודה ענקית על כתיבתו במשך השנים", אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כאשר צ'רלס קראוטהמר נפטר ביוני 2018.

קראוטהמר, אחד העיתונאים הבולטים בארה"ב ובחוגים רבים מחוצה לה בעשורים האחרונים, כתב עשרות מאמרים בנושא ישראל במשך למעלה מ-30 שנות פעילותו כעיתונאי בבמות הגדולות ביותר של העיתונות.

כחלק מספרית העיון שיבולת, יצא לאחרונה לאור בעברית ספר ובו מבחר המאמרים הגדולים ביותר של קראוטהמר.

בספר תוכלו למצוא:

-
את המאמר "בבואנו לשפוט את ישראל" שפורסם במגזין 'טיים' בפברואר 1990, בו נלחם קראוטהמר באלו מבין יהודי ארה"ב שתוקפים את ישראל ומגנים אותה על הטיפול באינתיפאדה


- את המאמר "שטחים ללא שלום" אשר פורסם בוושינגטון פוסט ב-2011 בשיאה של כהונת אובמה והסביר את הכשלים והסכנות שבלחץ על ישראל

- את המאמר "היהודים הטרחנים האלה שמתעקשים לחיות", איתו הטיח מעל דפי ה'וושינגטון פוסט' את כל מה שישראל עשתה למען השלום ואת כל הטרור שקיבלה בתמורה.

- ועוד מאמרים רבים, על יהדות ארה"ב ו"סיר הבשר" של הגלות, על חשיבותה של ארה"ב כמייצגת החירות מול הכפייה ועל מקומן של חירויות בכלל.

רוצים לחלוק כבוד ל"אחד מידידיה הגדולים של ישראל" ועל הדרך לקרוא את התובנות החברתיות והפוליטיות של אחד הכותבים הציבוריים המבריקים ביותר במאה האחרונה? 

להזמנת הספר לחצו כאן

תגיות 

כתוב תגובה

נדרש אישור לתגובות טרם פרסומן באתר