למה צריך להרים את הכפפות ולהילחם?

למה צריך להרים את הכפפות ולהילחם?

למה צריך להרים את הכפפות ולהילחם? כי האפשרות השניה, אומר בן שפירו, היא שהם יחסלו אתכם.

---
"אתה יכול להיות נחמד ומנומס עד מחר — והם עדיין ינסו לחסל אותך", הוא כותב בהקדמה לספרון '11 כללים'.
 
"השמרנים הפסידו בבחירות בארה"ב ב-2012 מסיבה בולטת וברורה אחת: רוב האנשים לא ממש עוקבים באדיקות ומקרוב אחרי מה שקורה בפוליטיקה.
מה שהם רואים לגבי המועמדים השונים הוא רק מה שהמועמדים אומרים זה על זה ומה שהתקשורת אומרת על המועמדים.
 
כלומר, אם אתם מצביע אמריקני טיפוסי, אתם ככל הנראה מתעניינים יותר בנענועי הישבן של מיילי סיירוס בטקס חלוקת פרסי סרטוני הווידאו המוסיקליים מאשר בנפתלות תכנית אובמה-קייר.
הבה ונניח שכל מה שראיתם בנוגע לבחירות הוא מה שקראתם בעיתונות הממוסדת ומה שהמועמדים אמרו זה על זה במהלך העימותים לפני הבחירות.
 
הנה מה שאמר מיט רומני על ברק אובמה: ברק אובמה הוא לא נשיא כל כך טוב. הוא אמר שברק אובמה לא עושה עבודה טובה בתחום הכלכלה; הוא אמר שבמדיניות החוץ של אובמה יש הרבה חורים; הוא אמר שאובמה עשה עבודה די חלשה באופן כללי בניסיון להביא לשיתוף פעולה בין המפלגות.
אבל, הוסיף רומני, אובמה הוא בחור טוב. הוא איש משפחה, הוא בעל טוב, הוא אדם המאמין בעקרונות הבסיסיים של הצהרת העצמאות והחוקה. הוא לא מישהו שאתם צריכים לחשוש ממנו באופן כלשהו. ביסודו של דבר, ססמת מסע הבחירות של רומני הייתה: 'אובמה: בחור טוב, נשיא רע'.
 
וזה מה שברק אובמה ותועמלניו אמרו על רומני: מיט רומני הוא האיש הכי גרוע מאז מוסוליני. מיט רומני הוא האיש שקושר כלבים לגג המכונית שלו. מיט רומני הוא בנאדם כזה שרוצה "להחזיר את כל השחורים לשלשלאות." מיט רומני מוביל "מלחמה נגד נשים". סיסמת מסע הבחירות של אובמה הייתה: "רומני: חזיר עשיר, סקסיסטי וגזעני".
 
* *
 
ושפירו ממשיך:
 
"כעת, נניח שאתם המצביע הטיפוסי, שצפיתם בקרב המסרים הזה נאמרים מצד המועמדים ושוב בפי פרשני התקשורת ועכשיו יש בפניכם שתי ברירות: 'ברק אובמה, נשיא לא כל כך טוב' מול 'מיט רומני, הבנאדם הכי גרוע ביקום'. למי אתם מתכוונים להצביע? רוב האנשים יבחרו ב"בחור נחמד, פוליטיקאי גרוע" על פני השטן.
 
הסקרים שנערכו בין היוצאים מהקלפיות הצביעו על כך שבנושאים העיקריים שעל הפרק, האמריקנים הסכימו עם מיט רומני. הם לא אהבו את מה שעשה אובמה בתחום העבודה, בתחום הכלכלה ובנוגע לאובמה-קייר.
 
אבל כשנגעו הדברים לשאלת המפתח — למי מהמועמדים אכפת יותר מאנשים כמוני? — רומני קיבל בעיטה רצינית בתחת: 81 אחוז בחרו באובמה, לעומת 18 שבחרו ברומני. זה לא נבע מכך שברק אובמה הוא בחור חמים ונחמד. אפילו האנשים שנמצאים איתו יום ולילה מתארים אותו כאדם קר ומרוחק. זה נובע מכך שמיט רומני נתפס כאדם מחריד ודוחה.
 
השמאל לא מעוניין בוויכוח על מה שנכון או לא נכון מבחינת מדיניות. הם מעוניינים בוויכוח המתמקד בך באופן אישי. הם מעוניינים להציג אותך כמנוול משום שאתה לא מסכים איתם. מה שהופך שמאלני לשמאלני זו תחושת העליונות המוסרית הבלתי מוצדקת שהוא חש עליך. ואם הם מסוגלים להטמיע את תחושת העליונות המוסרית הזו גם באחרים באמצעות הצגתך כאדם רע, זה בדיוק מה שהם יעשו."
 
---
אחרי אין-ספור דיבייטים, וכמות כפולה לפחות של שמות-גנאי שנזרקו לעברו, הגיע בן שפירו ל-11 כללים שיובילו אתכם בדרך הבטוחה לניצחון בוויכוח עם מי שמנסה להאדיר את עצמו מוסרית על גבכם כטקטיקת וויכוח.
 
רוצים ללמוד עוד?
רכשו את הספרון עכשיו, או קבלו אותו במתנה ברכישת 3 ספרים במצע שבוע הספר באתר סלע מאיר!
**למימוש ההטבה יש לבחור 4 ספרים באתר וביניהם '11 כללים' של שפירו, להקליד את קוד הקופון ShapiroNew במעמד הרכישה, ומחיר ההזמנה כולה יתעדכן ל-100 ₪. אז למה אתם מחכים?
 
תגיות 

כתוב תגובה

נדרש אישור לתגובות טרם פרסומן באתר