יזמות גבירותיי ורבותיי - יזמות! 3 ספרים יזמיים במיוחד

יזמות גבירותיי ורבותיי - יזמות! 3 ספרים יזמיים במיוחד

בספר הכלכלי החשוב "תחרות ויזמות", שיצא לאור לראשונה בעברית על ידי שיבולת - הוצאה לאור, מסביר הרב והפרופסור ישראל מאיר קירזנר את תפקידו החשוב של היזם הבודד לכלכלה בה הוא פועל. בלי אותם יזמים אמיצים שיקחו סיכון, יקריבו מזמנם ומכספם, וילחמו על הגשמת החלום שלהם – לא היו לנו רכבים, טלפונים, מכוניות, ואפילו קיסמי שיניים.



עוד אדם שהבין את החשיבות האדירה של היזמות ואת כוחה לשנות לטובה את החברה סביבה הוא משקיע ההון-סיכון מייקל אייזנברג. מלבד היותו אחד המשקיעים הישראלים המצליחים ביותר כיום, אייזנברג הוא גם מחברה של סדרת הספרים המיוחדת "עץ החיים והכסף", בה הוא מנתח את שורשיו היזמיים של עם ישראל, מימי בראשית ועד ימינו.

בספר הראשון בסדרה זוכה ספר בראשית לפרשנות מעמיקה מנקודת מבט עסקית עכשווית. מנקודת מבטו הייחודית חושף אייזנברג בפעולותיהם של הטייקונים העבריים הראשונים — אברהם, יצחק, יעקב ויוסף — את העקרונות הערכיים, הניהוליים והעסקיים שהובילו את אבות האומה העברית, ויכולים לסייע ליזמים, למנהלים, למנהיגים ולמדינות לשגשג גם במאה העשרים ואחת.



בספר השני בסדרה, "כל אחד משה רבנו", פרשיות ספר שמות החובקות את סיפור יציאת מצרים, קביעת השבת, מעמד הר סיני והקמת המשכן זוכות לראשונה לפרשנות כלכלית-חברתית מקורית, אקטואלית ומפתיעה.

גם "תחרות ויזמות" וגם סדרת "עץ החיים והכסף", כמו גם יתר ספרי סלע מאיר ושיבולת, זמינים באתר שלנו ומשתתפים במבצעי האתר. אם אתם רוצים לדעת יותר, להרחיב אופקים ולהבין כלכלה טוב יותר בעזרת ספרים מצוינים, היכנסו עכשיו לקטלוג הספרים הכלכליים שלנו ובחרו לכם חבילה מנצחת


למעבר לקטלוג לחצו כאן

תגיות 

כתוב תגובה

נדרש אישור לתגובות טרם פרסומן באתר