ח"כ שקד: "תחת האג'נדה השולטת קשה למשפטנים שמרנים להישאר" | צפו בנאום המלא

ח"כ שקד: "תחת האג'נדה השולטת קשה למשפטנים שמרנים להישאר" | צפו בנאום המלא

"תחת האג'נדה ששלטה בעולם המשפט ובאקדמיה, היה קשה למשפטנים שמרנים להישאר בישראל" אומרת שרת המשפטים לשעבר ח"כ איילת שקד באירוע ההשקה לספר של עו"ד שמחה רוטמן - מפלגת בג"ץ. 



"כשרת משפטים הבנתי שאין לנו יכולת קואליציונית לחוקק את פסקת ההתגברות כמו שרציתי, אז נאלצתי לפעול לשינוי במסגרת הכללים הקיימים. כשניתחתי את מצב הדברים הבנתי שהכי חשוב הוא מינוי השופטים והאג'נדה המשפטית והערכית של השופטים"
, סיפרה שקד והסבירה: 

"לכל שופט יש תפיסת עולם ויש לו סט ערכים. בואו לא ניתמם ולא נשלה את עצמנו. יש מי שטוען נגדי שהפכתי את בחירת השופטים לפוליטית או שזה 'מושחת'. אבל הוועדה למינוי שופטים תמיד הייתה פוליטית, תמיד היו בה דילים וצד ששלט. פשוט הרבה מאוד זמן שלט בוועדה השמאל, אז כל עוד השמאל שלט זה היה בסדר, אבל כשהימין שולט זו שחיתות", אמרה השרה לשעבר שקד. 

ומה לגבי העתיד? "צריך להשיג רוב ולחוקק את פסקת ההתגברות וצריך להמשיך למנות שופטים שמרנים", אומרת שקד, "בפסק הדין האחרון של בג"ץ בעניין היבא יזבק, שלצערי תמשיך להיות בכנסת, ראינו סוף סוף שיש מחנה שמרני, פעם זה לא היה יכול להיגמר 4 נגד 5", אמרה שקד.

צפו בנאום המלא: 

---

הספר מפלגת בג"ץ מאת עו"ד שמחה רוטמן מבקש לפרוש בפני הקורא הישראלי את קורותיה של גניבת שלטון זוחלת, המאיימת להפוך את ישראל למדינה שבה העם אינו קובע, נבחרי הציבור אינם נחשבים והשלטון מסור בפועל בידי חבורת משפטנים שאיש לא בחר, חבורה הדוחה את חזון המדינה ואת ערכיה לטובת חזון, ערכים וסדר יום משלה.

תגיות 

כתוב תגובה

נדרש אישור לתגובות טרם פרסומן באתר