הפכו ללוחמי חירות: המלצות קריאה לשוחרי חירות הפרט

הפכו ללוחמי חירות: המלצות קריאה לשוחרי חירות הפרט

השבוע יציינו הוועדים בישראל, שליחיהם הפוליטיים וכמה ארגוני נוער את "האחד במאי".

 ה"חג" הזה, אשר ממותג כ"יום סולידריות בין ארגוני עובדים וביטוי למאבק לתנאי עבודה טובים יותר", מעלה על נס את רעיונותיה של התנועה הסוציאליסטית, אחת התנועות הרעות, המזיקות והרצחניות ביותר בהיסטוריה.



אמנם באופן כללי ישראל, ככל העולם המערבי, הולכת ומתרחקת מהסוציאליזם, אבל חלקה הגדול של התנועה האדומה במחשבתם של רוב בכירי דור המייסדים מציבים אותנו בקבוצת סיכון מתמדת בכל הנוגע לאפשרות שהציבור יראה בחיוב רעיונות אדומים.

כהוצאת ספרים אשר שמה כמטרה את פתיחת שוק הרעיונות הישראלי ואת חשיפת הקורא הישראלי לסגולותיו המרובות של רעיון חירות הפרט, אנחנו מציעים לכם לנצל את יום "האחד במאי" למימוש המבצע הקפיטליסטי שלנו:



אנחנו מוציאים לאור בעברית ספרים שיכולים לסייע למי שרוצים להיות בקיאים יותר בעובדות החשובות לדיון הכלכלי-חברתי, להבין את הרעיונות שמאחורי המדיניות הציבורית ולהיות מסוגלים לזהות כל סכנה על החירות ועל השגשוג של אזרחי ישראל.


הנה כמה המלצות:

יומרה קטלנית: מדוע סוציאליזם לא יכול לעבוד
אחד מספריו הבולטים של הכלכלן והאינטלקטואל הציבורי המשובח פרידריך האייק בו הוא מוכיח שזה לא שהסוציאליזם הנכון טרם נוסה, אלא שפשוט אין דרך ליישם אותו בדרך בלתי-רצחנית.

מדריך לא פוליטיקלי-קורקט לקפיטליזם
ספרו רב-המכר של הכלכלן רוברט מרפי, בו הוא לא מבזבז זמן על ניסוחים חלקלקים ומילים מכובסות, ומתמקד בהסברים פשוטים של הדרך בה הכלכלה באמת עובדת. ספר מומלץ במיוחד להבנת השיח הכלכלי-חברתי, במיוחד כעת עם שני ראשי הסתדרות לשעבר כחברים בכירים בממשלה. הספר יצא כעת במהדורה חדשה ומיוחדת לרגל האחד במאי והממשלה החדשה.

המרדף אחר צדק קוסמי 
תמצית מהודקת ומשובחת של מחשבתו הפוליטית של תומס סואל, אחד האינטלקטואלים החשובים של זמננו, על הניסיון של התנועה "החברתית" לחנוק את חירויות הפרט לטובת מימוש של תפיסת צדק בלתי אפשרית.

האינטלקטואלים והשוק
אם לרעיונות היו ביוגרפיות, הרי שספרו של ההיסטוריון ג'רי מולר היה של הקפיטליזם. כחלק מגישתו שיש לבחון רעיונות בהתאם לרוח התקופה בה נהגו, מולר יקח אתכם למסע בין זמנים, מקומות, אירועים ואנשים שעיצבו את חייו של רעיון השוק.



קפיטליזם: האידיאל
ספר מופת מאת איין ראנד אשר מהווה כתב הגנה ייחודי על הקפיטליזם. בספר תמצאו אסופת מאמרים בתחומי הפוליטיקה, החברה, המוסר, החינוך ועוד, והדרכים שבהם הקפיטליזם משפיע לחיוב על כולם.

מתקדמים לאחור: כיצד מדינת הרווחה מייצרת עוני 
רב-המכר פורץ הדרך של צ'רלס מאריי בלם במו דפיו את אמריקה מגלישה במדרון הסוציאליזם. הספר מציג תמונה מנומקת, מפורטת ומגובה בעובדות המוכיחה באופן חד משמעי: מדיניות רווחה מפליגה היא אסון לא רק לחברה הכללית, אלא בראש ובראשונה למקבלי הקצבאות עצמם. הספר מציג תמונה מנומקת, מפורטת ומגובה בעובדות המוכיחה באופן חד משמעי: מדיניות רווחה מפליגה היא אסון לא רק לחברה הכללית, אלא בראש ובראשונה למקבלי הקצבאות עצמם.

ל͟צ͟פ͟י͟ה͟ ͟ב͟ס͟פ͟ר͟י͟ם͟ ͟ו͟מ͟י͟מ͟ו͟ש͟ ͟ה͟ה͟ט͟ב͟ה͟ לחצו כאן


תגיות 

כתוב תגובה

נדרש אישור לתגובות טרם פרסומן באתר