הפטריוטים החדשים: כך מנסה השמאל להפוך שנאה עצמית ל"פטריוטיזם"

הפטריוטים החדשים: כך מנסה השמאל להפוך שנאה עצמית ל"פטריוטיזם"

אסור לכם לאהוב את המדינה שלכם. עליכם להתבייש בה, לחבל בה, לפגוע בה. אחרת, אתם לא פטריוטים אמיתיים.
--
מה הקשר בין התפרקות חד צדדית מנשק גרעיני, התנצלות בפני העולם הערבי על אימפריאליזם, נסיגה מעמדות השליטה באו"ם לטובת רוסיה והדלפה של מאגר סודי של מסמכיים צבאיים לויקיליקס? "הם כולם מהלכים שפוגעים בארה"ב, ולכן הם כולם מהלכים שמקדם השמאל", מסביר בן שפירו בספרו "בריונים".


לפרטים והזמנת הספר הקליקו כאן

"השמאל שונא את אמריקה", הוא אומר ומניח בסיס רחב לטענה שאנשי השמאל בנו אג'נדה ששונאת את השגשוג, החופש וההזדמנויות שאמריקה מציעה - משום שבעיניי השמאל כפי שלמדו ממרקס, לנין ופוקו – הצלחה של אחד מעידה על הפסד וניצול של האחר.

לכן, השמאל תופס את אמריקה בתור כוח זדוני הכובש בכוח הקפיטליזם האימפריאליסטי שלו אוכלוסיות חלשות ומשתמש בטרור ההון בשביל לשלוט בעולם ולשעבד אותו.

כך, למרות שארה"ב הביאה לעולם שוויון כאשר ניצחה את הנאצים, הביאה לעולם חירות כאשר ניצחה את הקומוניסטים והביאה לעולם יציבות משום מאבקה התמידי מול איראן, סין וצפון קוריאה – הורידו אותה על הברכיים. ההיסטוריה המפוארת של ארה"ב לא מעניינת, כי אפשר לשכתב אותה שוב ושוב למען צרכים פוליטיים ואידאולוגיים, הוא מסביר:  

"למרות שאמריקה הפילה יותר דיקטטורים והביאה ליותר שחרור מכל אומה אחרת בהיסטוריה, היסטוריונים מהפכניים של השמאל החלו לתאר את אמריקה כמקום מחריד: ארץ קולוניאליסטית שהתמסרה לחיסולם המוחלט של עמים בעלי עור שאיננו לבן. תיארו את האבות המייסדים של ארה"ב משל היו חבורה של אוליגרכים לבנים עשירים שמטרתם הייתה להגן על רכושם, שאברהם לינקולן פתח במלחמת האזרחים האמריקנית מסיבות כלכליות ולאו דווקא מסיבות מוסריות. מלחמת העולם הראשונה הייתה בגלל מעצמות קולוניאליסטיות, שהתחרו זו בזו והחליטו להתקוטט. מלחמת העולם השנייה – ובכן, הסיבה לה הייתה הצורך לרסק את אירופה כדי לייצר שווקים חדשים בשביל הקפיטליזם האמריקני. ובכלל, מעולם לא הייתה מדינה כל כך גזענית, שוביניסטית וחשוכה כמו ארה"ב." 



בשביל להילחם באמריקה, השמאל בחר באובמה, נסיך הכתר של הפרוגרס, השוויון והאחווה. כפי שמתאר שפירו, אובמה ביקר באיסטנבול ובקהיר, נאם עבור האיראנים והרוסים והסתובב ברחבי העולם באובססיביות בשביל להתנצל על המעשים של אמריקה ולבקש עליהם מחילה. הוא חתם על הסכמים שפוגעים בביטחונה של אמריקה, האשים אותה בטרור האיסלמי וביקר אותה על הרעב באפריקה. אובמה התכחש לייחודיות האמריקאית, בז לתרבות שלה והתבייש בהיסטוריה שלה. והכל, הסביר אובמה, למען הפטריוטיות. כך, באופן ערמומי וחמקמק, אובמה והשמאל יצרו את הפטריוט החדש.

הפטריוט החדש של השמאל יתנצל על עושרה של ארה"ב משום שהוא ביזה, יתבייש בדמוקרטיה שלה משום שהיא דיקטטורה, ויהיה מוכן לשרוף את הדגל משום שהוא לאומנות. הוא ייתן את העולם לפוטין, לאל-קעידה ולצפון קוריאה, והכל בשביל למנוע מאמריקה לצבור עוד כוח, שגשוג והשפעה. כפי שמסביר שפירו, הפטריוט החדש "רוצה להחזיר לאמריקה את כל מה שמגיע לה. ומשום שאמריקה היא אימפריית הרשע, מה שמגיע לה הוא מפלה, טרור ואלימות."

ומה קורה לפטריוטים שאוהבים את אמריקה, גאים בה ומוכנים להגן עליה? לפי הפטריוט החדש, הם לא פטריוטים בכלל. הם לאומנים, טיפשים, גזענים, נצלנים ומנוולים. למעשה, הפטריוטים האלו הם בכלל בוגדים. ולא סתם בוגדים, אלא בוגדים מהסוג שצריך לבזות, למגר ולתלות בכיכר העיר. זאת, משום שהפטריוט החדש הוא עוד בריון של השמאל, שמנסה להשתיק את כל מי שמתנגד לו.   

"פטריוטיות, לדידם, היא בריונות; ובגידה, הם אומרים, היא פטריוטיות. כשאמריקה הותקפה בפיגועי 11 בספטמבר, השמאל תיאר את הקורבנות כגיס טכנוקרטי השוכן בלבה של האימפריה הפיננסית הגלובלית של אמריקה... כאייכמנים קטנים. אנחנו היינו הרעים. זה הגיע לנו משום שאנו בריונים גלובליים, ומגיע לנו שבריונותנו תשוב אלינו כבומרנג.  כמו לכל בריון, לבריונים הללו מגיע לחטוף אגרוף בפרצוף. אבל תיחשבו לבריונים אם רק תרמזו שלשנוא את אמריקה זה איכשהו קצת בלתי פטריוטי. פטריוטיות, לדידם, היא בריונות; ובגידה, הם אומרים, היא פטריוטיות."
--
רוצים להבין עוד על שיטות ההשתקה הבריוניות של השמאל? הספר 'בריונים - איך עובדת תרבות ההשתקה של השמאל' מאת בן שפירו זמין כעת באתר במחיר השקה!
לפרטים והזמנות הקליקו כאן

תגיות 

כתוב תגובה

נדרש אישור לתגובות טרם פרסומן באתר