הדיווה הבינלאומית מצטרפת לפעילת השכונות: "אנחנו לא מצליחים לדאוג לעצמנו, איך נוכל לקבל מהגרים?!"

הדיווה הבינלאומית מצטרפת לפעילת השכונות: "אנחנו לא מצליחים לדאוג לעצמנו, איך נוכל לקבל מהגרים?!"

נבחרי המפלגה הדמוקרטית דרשו מהנשיא טראמפ שלא לחסום את הגבול בפני גלי ההגירה הבלתי חוקית המנסים להיכנס לארה"ב. למרבה הפלא, הצעתם להקים "ערי מקלט" מיוחדות למהגרים בלתי חוקיים התקבלה בשמחה יתרה על ידי הנשיא.

למעשה, טראמפ לא רק ברך על ההצעה, אלא אף הציע כי עיר מקלט שכזו תוקם בקליפורניה, בה מתגורר רוב מכריע של מצביעים דמוקרטיים. ראש עיריית אוקלנד שבקליפורניה הביע את התנגדותו וזכה לעקיצה מטראמפ: "אם אתה לא מוכן לקבל אותם", שאל הנשיא בטוויטר, "למה שאחרים יקבלו אותם?"

שר, דמוקרטית מוצהרת, אחת מהדיוות הגדולות של הפופ במאה ה-20 (קישור לשיר המצוין Believe בתגובות) ותושבת אל סנטרו המצויה 15 קילומטר בלבד מהגבול המקסיקני מיהרה להבהיר בחשבון הטוויטר שלה כי היא מתנגדת לרעיון: "קליפורניה לא מסוגלת לדאוג לתושביה, איך היא תדאג למהגרים?", תהתה הדיווה בפומבי.

"עוד לא התחילו לטפל בבעיות של דרום תל אביב, שהביאו לנו את כל הבעיות של סודן, אריתראה, גאורגיה, חוף השנהב, אוקראינה ומולדובה?", אומרת פעילת מאבק תושבי דרום תל אביב, שפי פז, על רקע ההודעה המרעישה של הקולגה הבלתי צפויה מקליפורניה ומציינת: "אותנו אף אחד לא שאל. וגם למרבה הצער אין לנו לא טראמפ ולא שר".

שר ושפי יכולות להתנחם בכך שהן לא חיות באירופה. לא מאמינים שזה עד כדי כך גרוע? ברב המכר הבינלאומי 'המוות המוזר של אירופה' חושף דגלאס מאריי את המציאות המוכחשת והמזעזעת אליה הגיעה היבשת שפתחה את שעריה להגירה מוסלמית ועומדת כעת על סף כיליון.

מתוך הספר: "הציוויליזציה המוכרת לנו בשם 'אירופה' נמצאת בתהליך של התאבדות ואין לאף מדינה מערב אירופית כל דרך להימלט מגורל זה, משום שכולן סובלות מאותם תסמינים ותחלואים. כתוצאה מכך, כשיסתיימו חייהם של רוב האנשים החיים בה כיום, אירופה כבר לא תהיה אירופה ועמי היבשת יאבדו את המקום שהם רואים בו בית"

כתוב תגובה

נדרש אישור לתגובות טרם פרסומן באתר