האם שוודיה בדרך לפשיטת רגל בגלל מדיניות ההגירה שלה?

האם שוודיה בדרך לפשיטת רגל בגלל מדיניות ההגירה שלה?

מדינת ההגירה נגד מדינת הרווחה - האם שוודיה בדרך לפשיטת רגל בגלל מדיניות ההגירה שלה? 

אחרי שקיבלה לתחומיה כ-3000 "מבקשי מקלט" ב-3 שנים בלבד והעניקה להם סלי רווחה, נמצאת העיירה הסלהום אשר בדרום שוודיה על סף פשיטת רגל כלכלית. זאת לאחר שרק בחודש שעבר הודיעה עיירה נוספת, בנגטספורס, כי היא זקוקה לסיוע מהממשלה על מנת לעמוד בתשלומיה. 

אחת הסיבות העיקריות לפשיטת הרגל הצפויה היא העובדה שכ-80% ממבקשי המקלט בעיירה מקבלים קצבאות ומרוקנים את קופת "מדינת הרווחה" של העיירה. 

יו"ר המועצה של העיירה, לארס ג'ונסון, אמר לאחרונה בהתייחס לנושא הקצבאות כי חלק ניכר מהמגרים לא יודעים קרוא וכתוב בכלל וחלק אחר מחזיק בהשכלה בסיסית מאוד. לפי ג'ונסון, "זה יהיה בעקרון בלתי אפשרי למצוא להם עבודה".  


הספר שחזה את הקריסה של שוודיה. 'המוות המוזר של אירופה' מאת דאגלס מאריי

מאז שנת 2012, תקציב ההוצאות על "סיוע חברתי" בעיירה האמיר מ-32 מליון קורונות שוודיות(כ-3 מליון יורו) ל-54 מליון קורונות (כ-5 מליון יורו) בשנה הנוכחית. אמנם הוקצו כ-30 מליון קורונות להתמודדות עם עליית מבקשי הקצבאות בשל הגעת המהגרים, אולם למעלה מחצי מהסכום כבר נגמר.

על פי המדיניות השוודית, המדינה מסייעת לרשות המוניציפלית בקליטה במהלך השנתיים הראשונות מהגעתו של מהגר, מתוך ציפיה שבתוך שנתיים הוא יטמע לתוך האוכלוסיה ולתוך התקציבים העירוניים. לפי חברת עיריה מהמפלגה הסוציאל-דמוקרטית, "שנתיים זה זמן קצר מידי להכניס אותם לשוק העבודה. כששירות התעסוקה הלאומי נסוג, זו מכה כפולה. העלויות נופלות על הרשות המקומית בצורה של קצבאות". 

בספרו 'המוות המוזר של אירופה' סוקר העיתונאי הבריטי דאגלס מאריי את הסיבות להדרדרות המהירה של שוודיה, וכך הוא כותב: 
"בעוד ההגירה לאירופה הגיעה לשיאים היסטוריים שלא היו כמותם, נותרו עדיין כאלו שהיו מוכנים לטעון שכל זה הוא עניין רגיל לחלוטין. בשנת 2015 הייתה רק מדינה אחת שהשתוותה לגרמניה בשיעור המהגרים שקלטה ביחס לאוכלוסייתה: שוודיה ( 1-2 אחוז).
מספר המהגרים אליה בשנה ההיא לבדה הגיע לכ-160 עד 180 אלף — נתון ללא תקדים אפילו למדינה עם עבר של קליטת פליטים. כך, לדוגמה, אם בשנת 2004 קלטה שוודיה כ-400 ילדים פליטים, בשנת 2015 לבדה היא קלטה 35 אלף ילדים בעלות של עשרות אלפי אירו לילד לשנה. במהלך קיץ 2015 זרמו המהגרים אל המדינה מדי יום לא רק דרך גשר אורסוּנד הנודע מדנמרק (אין גבול בין דנמרק לשוודיה) אלא גם מהצפון. לרוב הבאים לא היו תעודות מזהות כלל, ולא תמיד היה הדבר מקרי. תושבי מאלמו העידו שראו בתחנת הרכבת פחי אשפה גדושים בתעודות מזהות. על אף השנה החריגה הזו לשוודיה, המשיכו הרשויות במדינה להעמיד פנים שאין בכך כל חידוש. באוקטובר 2015 ארגנה הממשלה ועידת תמיכה במדיניות ההגירה, בכותרת "שוודיה ביחד". המלך והמלכה של שוודיה היו באירוע ולצידם השתתפו בו רוב חברי הממסד הפוליטי". 

ואם כבר מזכירים את מאריי, נראה שגם יו"ר העיירה מסכים עם הנאמר בספרו: "הפחד מדיון בנושא ההגירה הוא הרסני. זה עצוב שאנחנו לא מסוגלים לנהל דיון ענייני ומפוקח מבלי שכרטיס ה"גזען" יישלף", אמר ג'ונסון וסיכם היטב את ספרו של מאריי. 
-------
רב המכר של דאגלס מאריי, המוות המוזר של אירופה, משתתף במבצע 2 ספרים ב-99 ש"ח באתר! בואו ללמוד כיצד מדיניות הגירה פרוגרסיבית ותרבות פוליטיקלי-קורקט גרמו ליבשת הישנה לצעוד אל מותה: 
http://bit.ly/EuropaDeathSecial


תגיות  אירופה

תגובות (1)

משה - Sep 08, 2019

זה בסוף יגיע גם אלינו.גם בישראל יש כבר מאות אלפים של מסתננים ומהגרי עבודה מאפריקה ,פיליפינים,אוקראינה וגיאורגיה.אף אחד מהם לא משלם מס הכנסה ולא מס בריאות,ובקצב הזה גם ישראל תגיע לפשיטת רגל כמו בשבדיה אבל אותנו אף אחד לא יציל.

כתוב תגובה

נדרש אישור לתגובות טרם פרסומן באתר