אהרן ברק בשירות עזמי בשארה והלאומנות הפלסטינית

אהרן ברק בשירות עזמי בשארה והלאומנות הפלסטינית

חסינות מיוחדת: מדוע התעקש השופט אהרן ברק לאפשר כניסת מפלגות בלתי-חוקיות לכנסת? הריבוי ההולך וגובר של נציגי ציבור ערבים המייצגים אינטרסים אנטי-ישראלים, לרבות תמיכה בטרור, במקום ערבים המזדהים כישראלים וחשים מחויבות לקידום החברה הישראלית וערבייה בתוכה, היא תופעה מדאיגה. 

בספרו''מפלגת בג"ץ: כיצד כבשו המשפטנים את השלטון בישראל' כותב על כך עו"ד שמחה רוטמן: "בהיסטוריה של מדינת ישראל היו אלה מוחמד מיעארי, עזמי בשארה, חנין זועבי, באסל גטאס ואחרים שניצלו לרעה את הכלים הדמוקרטיים שניתנו בידיהם כדי לשתף פעולה עם מדינות אויב, לעודד ארגוני טרור, לדרבן מחאות אלימות, להסית, ללבות יצרים, להטיף מסרים קיצוניים ולשסות את המגזר הערבי ברוב היהודי ובמדינתו." 

"במקום לשים סוף לתופעה באמצעים החוקיים הנדיבים שניתנו בידו", מסביר רוטמן, "בחר בית המשפט העליון פעם אחר פעם לתת לה תעודת כשרות ולמעשה לעודד אותה. מערכת החיסון של הפוליטיקה הישראלית והציונית, שהצליחה להרחיק את הגורמים העוינים עוד לפני קום המדינה ולאחר מכן הופעלה בהצלחה גם על ידי ועדת הבחירות המרכזית ובית המשפט העליון, חוסלה בפסיקותיו של אהרון ברק ויורשיו בבית המשפט. סעיפי חוק היסוד שנועדו לשמור על מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית רוקנו מתוכן והפכו לאות מתה."

רוצים להבין כיצד חיסלו אהרן ברק וממשיכי דרכו את מערכת ההגנה של הדמוקרטיה הישראלית מפני אלו שרוצים להרוס אותה מבפנים? בספרו 'מפלגת בג"ץ' חושף עו"ד שמחה רוטמן את התכנית מאחורי פסיקותיו השערוריתיות של בית המשפט העליון בהנהגת ברק ואת הדרך שעשתה המערכת המשפטית, בדרכה לכיבוש הכוח השלטוני בישראל. לפרטים נוספים על הספר ולהזמנות היכנסו: http://bit.ly/BagatzParty

 

 

תגיות 

כתוב תגובה

נדרש אישור לתגובות טרם פרסומן באתר