"אתה פשוט מצחיק!": צפו בראיון של טוביה טננבום אצל גאולה ולונדון

"אתה פשוט מצחיק!": צפו בראיון של טוביה טננבום אצל גאולה ולונדון

"אתה פשוט מצחיק!": צפו בראיון מהנה במיוחד של טוביה טננבום אצל גאולה ולונדון!
***
אחרי מסע בן 7 חודשים בארבע האומות המרכיבות את בריטניה - ווילס, סקוטלנד, צפון אירלנד ואנגליה - חזר הסופר והמחזאי הצבעוני טוביה טננבום עם ספרו החמישי - איך לאלף יהודי?

בין דפיו תמצאו את טוביה תופס תנומה בחדרו של וינסטון צ'רצ'יל, מתכרבל במיטתה האירופאית של הילארי קלינטון, משחק חתול ועכבר עם מנהיג הלייבור ג'רמי קורבין, מבלה עם יהודים בריטיים בכירים שמגנים בחירוף נפש על מעניהם הלא יהודים, מפטפט עם לורדים וברוניות, מעשן להנאתו עם אדריכל הברקזיט נייג'ל פארג', שותה קפה שחור עם שודד בנקים, משוחח עם נשר, בולע מפלצת ואורב לרוח רפאים.



איך לאלף יהודי?
הוא ספר מסע סוחף ומשעשע, המציג דיוקן אקטואלי ומטריד של בריטניה. אך מעבר לכך – הוא הצליח גם לחולל סערה עוד לפני צאתו לאור. השיחות שתיעד טננבום עם בני שיחו הובילו להשעייתו מהפוליטיקה הבריטית של פיטר ווילסמן, שותפו הקרוב של ג'רמי קורבין להנהגת הלייבור, ועוררו שיח נוקב בבריטניה ומחוצה לה על פניה המכוערים של האנטישמיות החדשה.

בראיון לגאולה אבן-סער וירון לונדון, שאף קרא את הספר ונתן המלצה חמה במיוחד משלו, טוביה מספר בתמצית על הספר ועל מאחורי הקלעים של המסע המיוחד שערך לקראתו ברחבי הממלכה הבריטית.

****
עוד לא קראתם את הספר? השיגו אותו עכשיו במחיר מבצע ההשקה: http://bit.ly/NewTuvia

תגיות 

כתוב תגובה

נדרש אישור לתגובות טרם פרסומן באתר