ארז תדמור: "איילה חסון הוכיחה בעיקר כמה היינו תמימים"

ארז תדמור: "איילה חסון הוכיחה בעיקר כמה היינו תמימים"

בעקבות פרסומה של איילה חסון כתב ארז תדמור: "יום דרמטי, חיוני, שמח מאין כמותו, למערכה להצלתה של הדמוקרטיה הישראלית.
אילה חסון - שבשנה האחרונה מנהלת מערכה הרואית לחשיפת תיבות הפנדורה המצחינות של שי ניצן, אביחי מנדלבליט ופרקליטות המדינה - חשפה בתכנית 'שישי' את תוכן ההקלטה הגנוזה ששוכבת בפרקליטות המדינה עוד מימי פרשת הרפז.

הדברים שפרסמה חסון מוכיחים מעבר לכל ספק שאביחי מנדלבליט לא ראוי לכהן לא כיועץ המשפטי לממשלה, לא כמזכיר הממשלה ולא כפרקליט הצבאי הראשי. במדינה מתוקנת גם רישיון עריכת הדין שלו היה נשלל.



אפילו אלדד יניב, איש שמאל מובהק, אמר הערב ב'פגוש את העיתונות' שבהנחה שמנדלבליט אכן אמר את הדברים, הוא לא יוכל להמשיך ולכהן כיועץ המשפטי לממשלה.
אם היה לאביחי מנדלבליט גרם אחד של יושרה ומחויבות לאזרחי ישראל, הוא היה צריך להניח את המפתחות ולעזוב את תפקידו בבושת פנים עוד הערב.

אבל מנדלבליט והטייחים מצלאח א-דין ממשיכים להסתתר מאחורי צו איסור פרסום דרקוני ונלעג, ומנהלים מלחמת עולם נגד כל מי שממונה לממלא מקום פרקליט המדינה - בכדי להבטיח שהצו לא יוסר והאמת על היועמ"ש שהגיש את כתב האישום המופרך נגד בנימין נתניהו, לא תצא לאור.

לפני כחצי שנה, ביום בו הוגש כתב האישום המצחין עליו חתום אביחי מנדלבליט, השתתפתי במשדר המיוחד של חדשות 13 וניסיתי להסביר איך יתכן שהיועמ"ש חובש הכיפה, בנו של איש האצ"ל ומזכיר ממשלתו של בנימין נתניהו, הגיש כתב אישום מופרך נגד נתניהו.

השבתי שלטעמי אביחי מנדלבליט הוא אדם חלש וחסר חוט שדרה. שהוא לא עמד באחידות המחשבתית ובלחץ החברתי שהפעילו אנשי השמאל בצמרת הפרקליטות, ובדומה למשתתפים ביסוי הקונפרמיות של אש הגיש כתב אישום שהוא עצמו יודע שהוא תלוש וחסר בסיס.

אילה חסון הוכיחה אמש עד כמה אני, עד כמה אנחנו בימין, תמימים חסרי תקנה. חשבנו שמנדלבליט שגה, שהוא נכנע ללחץ, שהוא עוד אחד מאותם נסיכי אצ"ל חסרי חוט שדרה שמכרו את עקרונותיהם בעבור ליטוף מהשמאל והזנקת הקריירה האישית.

אילה חסון הוכיחה אמש כי מי שצדק לאורך כל הדרך הוא יואב יצחק, התחקירן מספר 1 בישראל, שמאז מרץ 2018 טוען כי מנדלבליט חשוף לסחיטה ונשלט על ידי פרקליט המדינה דאז שי ניצן - שלפי יצחק מחזיק בכספת 3 הקלטות מפלילות של מנדלבליט בהן הוא נשמע מדליף מידע ומשבש חקירה במה שמתאים פחות ליועץ משפטי לממשלה במדינת חוק ויותר לאחרון הקונסיליירים הסיציליאניים.



עכשיו, כשהחשיפות של אילה חסון ויואב יצחק מתחברות ומצטרפות למלחמת העולם שניהל מנדלבליט נגד אורלי בן ארי ודן אלדד אפשר לקבל תמונה טובה יותר של תיבות הפנדורה המאפיוזיות שעומדות בבסיס מסע הציד שניהלה פרקליטות המדינה נגד בנימין נתניהו.

אביחי מנדלבליט לא היה ממונה למזכיר הממשלה אלמלא ההקלטות שלו היו נקברות עמוק עמוק במרתפי משרד המשפטים.
אביחי מנדלבליט לא היה ממונה ליועמ"ש ואין שום דרך בעולם שהיה עובר את ועדת מינוי הבכירים, אלמלא ההקלטות הללו היו נקברות עמוק עמוק באותם מרתפים מסואבים בצלאח א-דין.
ומרגע שההקלטות הללו נקברו בכספות משרד המשפטים, שהשליטה עליהן מצויה בידיו של פרקליט המדינה דאז שי ניצן, ברור לחלוטין שמנדלבליט היה לא יותר ממריונטה חסרת חוליות בידיו של שי ניצן.

עכשיו אנחנו גם יכולים להבין כיצד אביחי מנדלבליט חובש הכיפה, בנו של איש אצ"ל ומזכיר ממשלתו של בנימין נתניהו, חתם והגיש את כתב האישום המופרך נגד נתניהו.
עכשיו אנחנו מבינים טוב יותר כיצד מנדלבליט אישר בדיעבד את שיטות הסחיטה באיומים המאפיוזיות שהופעלו בחקירות של ניר חפץ ושאול אלוביץ'.
עכשיו אנחנו מבינים מדוע מנדלבליט זרם עם התקדים העולמי המופרך שהפך סיקור אוהד שכל פוליטיקאי פועל לקבל, לקבלת שוחד.

עכשיו אנחנו מבינים מדוע מנדלבליט סירב לפתוח בחקירה על מאות ההדלפות הבלתי-חוקיות של אנשי הפרקליטות.
עכשיו אנחנו מבינים טוב יותר מדוע מנדלבליט והפרקליטות התעלמו בשיטתיות מהעדויות והפרוטוקולים שמוכיחים שנתניהו פעל כחוק לאורך כל הדרך וכי כל גורמי המקצוע היו מעורבים ואישרו את כל מהלכיו של נתניהו בתיק 4,000.

ומכיוון שהיועץ המשפטי מנדלבליט, בשבתו כמריונטה מרוטת נוצות של שי ניצן, הוא שהגיש וחתום על כתב האישום המופרך נגד נתניהו, והוא שאישר את כל חלקי הצנרת במערכת הביוב שמכונה תיקי נתניהו, נדרשת התגייסות מוחלטת של הפרקליטות וציפוף שורות סטליניסטי כדי למנוע בכל מחיר מהאמת על הקלטות מנדלבליט לצאת לאור.

מכאן צו איסור הפרסום הדרקוני על הקלטות מנדלבליט-אשכנזי, מכאן מלחמת העולם ליירוט מינויה של אורלי בן ארי לממלאת מקום פרקליט המדינה ומכאן מלחמת העולם נגד מינויו של דן אלדד לתפקיד. טיוח רודף טיוח רודף טיוח.

תיבת פנדורה בתוך תיבת פנדורה בתוך תיבת פנדורה, כשפרקליטות המדינה תחת שי ניצן ואביחי מנדלבליט היא למעשה מטריושקה סיציליאנית מושחתת.
תצטיידו במסכות. הביוב עולה על גדותיו. הולך להיות פה מסריח."
***

ארז תדמור הוא מחברו של הספר "מודע אתה מצביע ימין ומקבל שמאל" שראה אור בהוצאת סלע מאיר, בו הוא מנתח עבור הקורא הישראלי את מערכות היחסים ואת משחקי הכוח שבין האליטות הציבוריות (אקדמיה, תקשורת, משפט, תרבות ועוד) השבויות בידי השמאל לבין המערכת הפוליטית אשר זוכה כבר שנים רבות לרוב ימני.

רוצים להבין טוב יותר את המציאות הישראלית? השיגו את ספרו של ארז תדמור במחיר מיוחד

תגיות 

כתוב תגובה

נדרש אישור לתגובות טרם פרסומן באתר